Contactavond regio oss/ den bosch

Werkstuk? Interview? Evenement? Hier kun je je vragen en verzoeken kwijt zonder je te registreren (plaatsing na goedkeuring moderatoren).
Gebruikersavatar
Aris
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2012, 21:39
Gender: Anders
Locatie: Oss

Contactavond regio oss/ den bosch

Bericht door Aris »

Hallo allemaal.
Ik ben hier een tijdje niet echt actief geweest omdat ik met heel veel dingen eerst voor me zelf bezig was, en dat gaat dus allemaal geweldig goed :)
Nu het volgende .
Ik ben sinds kort actief bij het COC als school voorlichter in de regio den bosch, dat was ook een van mijn doelen.
Nu hadden we het idee om in deze regio ook een Transgender contactavond te gaan organiseren en ik wil dus even peilen of daar wel genoeg animo voor is.
De opzet zal grotendeels gelijk zijn aan wat er al is in het land, met eventueel wat eigen inbreng.
we hebben 2 locaties op zicht, een in Oss, vlak bij het centrum en goed bereikbaar, ongeveer 10 minuten vanaf station en voldoende parkeer gelegenheid en is een besloten ruimte, uitgaansgelegenheid waar je als T goed welkom bent er vlak naast
den Bosch is altijd lastiger met parkeren en op zich ook iets van 10 minuten van station we hebben 2 locaties op het oog daar , beide zijn openbaar , Cafe de keulse kar en de gouwe sleutel, beide zijn LHBT vriendelijk maar openbaar ( wel eventueel omkleed ruimte )
wij beide hebben vele connecties voor wat betreft het er bij te betrekken van mensen in de Visagie, fotograaf, kleding, kapper, media enz enz om van alles toe te kunnen voegen om het aantrekkelijk te maken.

Kort om is er genoeg animo voor dan willen we op korte termijn er al mee beginnen.
Heb je hier interesse in stuur mij dan een mailtje: [email protected]

geef even aan wat je voorkeur is wat locatie betreft, en wat je graag op zo,n avond zou willen als toevoeging
voor vragen ben je altijd welkom, voor mij is makkelijkste via mail of via mijn FB pagina : aris van eck ik ben zo te vinden :)
voor diegene die mij (nog) niet kennen ik ben zelf trans vrouw en leef al ruim 2 jaar 24/7 als me zelf :)
de andere persoon van COC is Geert Glaudemans, is zelf homo en zit in het bestuur van COC regio den bosch.
Ik hoor het graag zsm
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Contactavond regio oss/ den bosch

Bericht door Amy »

Ik ga nu altijd naar de T&T avond in Eindhoven, ik praat ook wel eens met jou daar.
Oss is voor mij iets dichter bij, den Bosch ongeveer hetzelfde als Eindhoven.
T&T avond is altijd de eerste zaterdag van de maand, welke dagen had je in gedachten voor deze contactavonden?
Ik ga altijd met de auto dus voor mij is het belangrijk dat ik er kan parkeren.