Het Atelier

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Ik leer ook van jou Fay,...

Het is inderdaad heel fijn, om "onbevangen" jezelf te uiten...

En inderdaad dat gaat niet 1 2 3 ,...

Maar de beloning maakt het steeds meer dan waard...

:hug: Jenn
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Jammer dat deze nieuwe stijl mijn werkjes voor 1/3 weglaat....

Kan ze ook niet meer veranderen.....baal daar een beetje van....

Los van het feit dat deze huidige stijl wel erg veel lijkt op de huisstijl van http://www.geenstijl.nl

Er valt best aan te wennen hoor, maar heb echt gruwelijke hekel aan "geen stijl"....
Gebruikersavatar
LisaM
Berichten: 435
Lid geworden op: 06 mei 2013, 23:35
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door LisaM »

Jennifer W schreef:Jammer dat deze nieuwe stijl mijn werkjes voor 1/3 weglaat....

Kan ze ook niet meer veranderen.....baal daar een beetje van....

Los van het feit dat deze huidige stijl wel erg veel lijkt op de huisstijl van http://www.geenstijl.nl

Er valt best aan te wennen hoor, maar heb echt gruwelijke hekel aan "geen stijl"....
Weglaat? vertel!

De stijl kun je binnenkort zelf wijzigen n een aantal anderen.
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Vertellen heb ik het al gedaan, het enige wat je hoeft te doen is in dit topic even terug bladeren....de "schilder" werkjes zijn nog maar voor 2/3 zichtbaar.

Dat is nog niet zo heel erg, maar kan het ook niet aanpassen aan de huidige stijl gezien de tijd verstreken is waarin je nog wijzigingen kan aanbrengen.

Fijn om te horen in ieder geval dat andere stijlen, hopelijk ook de prosilver purple en blue, straks weer te selecteren zijn.

Ik wacht dan wel even tot het weer zover is...


Edit:

Als je niet ingelogd staat en je gaat een topic lezen en je besluit een reactie te willen geven, dan kun je nu niet meer op "reageren" klikken....je krijgt dan deze foutmelding ipv inlogscherm:
(workaround: klik niet eerst op "reageren", maar log eerst in en dan pas op "reageren" klikken)

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include(./includes/captcha/plugins/captcha_qa_plugin.php): failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/captcha/captcha_factory.php on line 36: include(): Failed opening './includes/captcha/plugins/captcha_qa_plugin.php' for inclusion (include_path='.:/opt/RZphp55/includes')
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/captcha/captcha_factory.php on line 38: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, class 'captcha_qa' not found
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Afbeelding





Dreaming
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Wat is hier kebeurd: een game character (eve online) laten blenden in een real life environment, en er ook op kleden (R2D2 badpak)





Afbeelding
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Amy »

Is dat waar die mogelijkheid om de achtergrond bij je character fel groen te maken voor is?
Ik meen dat ik dat ergens tegen kwam als een optie.
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Amy schreef:Is dat waar die mogelijkheid om de achtergrond bij je character fel groen te maken voor is?
Ik meen dat ik dat ergens tegen kwam als een optie.
Ja dat klopt.
Het fel groene maakt het makkelijker het character "uit te knippen" of andersom een andere omgeving te "projecteren".
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jennifer W
Berichten: 305
Lid geworden op: 17 aug 2014, 20:18
Gender: Vrouw

Re: Het Atelier

Bericht door Jennifer W »

Ik zoek wat uitdagingen....

Mocht je het wel wat vinden hebben wat ik doet.....

Geef eens een onderwerp, een gevoel, een sfeer, of misschien wel.....wat lijkt jou mooi om als schilderij te hebben?
(omschrijving van wat je daarin terug wilt zien, welke sfeer, etc etc...)

Ik zal dan proberen dat te maken, ik post hier dan het resultaat, en als je het mooi vind en het zou willen hebben, dan stuur ik je de originele bitmap die je in "poster formaat" bij een print shop kan uit laten printen. (geef eventueel aan hoe groot je het werk wilt hebben, ik zeg nu posterformaat maar kan ook veel groter.....no limits....bijvoorbeeld 2 bij 4 meter, ik moet dat dan wel weten voordat ik het werk gaat maken)

Ook kan ik eventueel een foto van jezelf aanpassen, een ffs, ander haar, kleding, makeup, anything....een extrapolatie van hrt vetherverdeling in het gezicht...

Heb gerust zelf nog meer dan genoeg ideeen, maar ben benieuwd of ik dit goed zou kunnen en of ik daar wat mee zou kunnen doen in de toekomst.
ICT ga ik echt niet meer doen, en heb inmiddels geinformeerd naar studie mogelijkheden om eventueel als activiteiten begeleidster te kunnen blijven werken.
Maar tegelijk merk ik dat ik het best wel fijn zou vinden als ik van mijn creativiteit zou kunnen leven, dat gaat niet 1 2 3 en zal mij vooral op de omscholing richten.
Maar toch....

ben benieuwd...